Nog 1 maand: eerst nog even naar Cyprus! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Saskia Stollman - WaarBenJij.nu Nog 1 maand: eerst nog even naar Cyprus! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Saskia Stollman - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand: eerst nog even naar Cyprus!

Door: Sas

Blijf op de hoogte en volg Saskia

18 Augustus 2015 | Nederland, Dordrecht

Het is bijna zover! Over precies 1 maand zal ik naar Berkeley, Californië vertrekken! Aangezien de spanning al langzaamaan stijgt, heb ik besloten mijn reisdagboek alvast aan te maken. Kan ik alweer iets van mijn te doen-lijstje strepen ;-).
Overigens ben ik dus nu wel al heel leuk over Berkeley bezig, maar er staat me eerst nog een andere, spannende en vast ook leuke, reis te wachten: Limassol, Cyprus. Vrijdag aanstaande zal ik met 6 collega's samen in het vliegtuig stappen om mijn eerste buitenlandse conferenties te gaan meemaken! Ik zal op twee conferenties een deel van mijn onderzoek presenteren en andere presentaties bijwonen. Tevens hoop ik natuurlijk ook wat van het mooie land te zien :-). Maandagochtend 31 augustus heeeeeel vroeg zal ik weer terug in Nederland zijn. Vanaf dan gaat echt alle aandacht naar Berkeley :-D!!!!!!

  • 18 Augustus 2015 - 20:11

    Marc:

    Een leuk en goed begin van je blog Zo blijft iedereen op een leuke manier op de hoogte van al je bezigheden en ervaringen
    Succes ermee!!

  • 18 Augustus 2015 - 21:00

    Mams:

    Zo begin is gemaakt. Zo kunnen we je straks mooi volgen. Wel heel leuk, makkelijk en fijn.

    Ja spannend allemaal!!!
    Tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Hi! Dit is mijn profiel dat ik speciaal heb aangemaakt voor mijn reis naar Berkeley, Californië. Ik houd hier mijn ervaringen tijdens mijn verblijf bij om jou op de hoogte te houden van wat ik meemaak. En ik heb zelf natuurlijk straks hier een mooie verzameling om op mijn avontuur terug te kijken! :-)

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 2997

Voorgaande reizen:

18 September 2015 - 22 November 2015

Mijn verblijf in Berkeley

Landen bezocht: